Niniejsze Ogólne warunki sprzedaży ekspresów do kawy wraz z Regulaminem Sklepu Internetowego PelloCaffe.pl (dalej: Regulamin) zawierają postanowienia określające prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy, wynikające z zawartej umowy.
Klient przed złożeniem Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego PelloCaffe.pl, potwierdza, że zapoznał się z dokumentami opisanymi w ust. 1 powyżej oraz że przyjmuje ich treść i jest nimi związany.
W przypadku gdy niniejsze Ogólne warunki umowy przewidują uregulowania odmienne od treści Regulaminu, obowiązujące dla stron są postanowienia Ogólnych warunków umowy.
II. PRZEDMIOT UMOWY
Przedmiotem umowy jest sprzedaż ekspresu do kawy, dostępnego na stronie Sklepu internetowego PelloCaffe.pl, którego markę i model wybiera Klient w chwili złożenia Zamówienia.
Sprzedawca zobowiązuje się do wydania przedmiotu umowy Klientowi poprzez jego Dostawę w sposób i przez Dostawcę wybranego przez Klienta w chwili złożenia Zamówienia.
Klient zobowiązany jest do zapłaty Sprzedającemu Ceny przedmiotu oraz do pokrycia kosztów Dostawy. Wysokość Ceny i kosztów Dostawy są wskazane na stronie Sklepu internetowego w momencie złożenia Zamówienia.
Zapłata umówionej Ceny i kosztów dostawy następuje z góry przy złożeniu Zamówienia.
Termin realizacji Zamówienia jest wskazany na stronie Sklepu internetowego PelloCaffe.pl, osobno dla każdego modelu ekspresu do kawy. Termin realizacji zamówienia jest liczony od dnia zaksięgowania się zapłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
Szczegóły dotyczące złożenia Zamówienia, wyboru sposobu Dostawy i Dostawcy, płatności, skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy oraz reklamacji zostały uregulowane w treści Regulaminu.
III. GWARANCJA
Niezależnie od uprawnień Klienta wynikających z rękojmi i związanej z tym możliwości złożenia reklamacji, wszystkie ekspresy do kawy, dostępne na stronie Sklepu internetowego PelloCaffe.pl, są objęte gwarancją producenta.
Gwarancja producenta na ekspresy do kawy jest udzielana na okres 24 miesięcy. Jeżeli użytkownik końcowy jest przedsiębiorstwem, osobą prawną lub jeśli urządzenie nie jest użytkowane w warunkach domowych, okres gwarancji producenta wynosi 12 miesięcy. Szczegółowe warunki gwarancji są przekazywane Klientowi wraz z urządzeniem.
IV. USŁUGI SERWISOWE
Sprzedawca jest autoryzowanym sprzedawcą i świadczącym usługi serwisowe marek ekspresów do kawy będących w ofercie Sklepu Internetowego.
Usługi serwisowe, nieobjęte gwarancją, nie są przedmiotem niniejszej umowy.
Sprzedawca świadczy usługi serwisowe za dodatkowym wynagrodzeniem, na podstawię odrębnej umowy.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W sprawach nieuregulowanych w niniejszych Ogólnych warunkach umowy zastosowanie znajdują w szczególności postanowienia Regulaminu, Kodeksu cywilnego,Ustawy o prawach Konsumenta.
Aktualne Ogólne Warunki umowy sprzedaży ekspresów do kawy są dostępne na stronie Sklepu internetowego.
Sprzedawca zastrzega możliwość zmiany postanowienia niniejszych Ogólnych warunków umowy, w szczególności gdy jest to wymagane przepisami prawa.
W przypadku zmiany Ogólnych warunków umowy w trakcie realizacji umowy, Klient jest związany treścią Ogólnych warunków umowy obowiązujących w momencie złożenia Zamówienia.